Regulamin zakupów

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci internet na terenie Polski. Zamówienia można składać 24h na dobę 7 dni w tygodniu.
  2. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz podlegają zasadom prawa autorskiego.
  3. Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich PLN i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki, która jest dostępna po dodaniu produktu do koszyka.
  4. Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.
  5. Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje w momencie wysłania do klienta potwierdzenia jego złożenia.
  6. W przypadku, gdy z przyczyn niezależnych od sklepu realizacja zamówienia w całości lub w części nie będzie możliwa, sklep niezwłocznie przekaże klientowi informację o zaistnieniu takiej sytuacji. W przypadku wpłacenia należności, sklep zwraca klientowi należną kwotę.
  7. Zamówiony towar wysyłamy w terminie do 2 dni roboczych za pośrednictwem Poczty Polskiej od momentu jego opłacenia.
  8. Możliwa forma płatności: przelew na rachunek GROMART NRB 76 1050 1559 1000 0097 2365 5438. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.
  9. Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 2-5 dni. W przypadku braku przesyłki po 10 dniach roboczych należy zgłosić ten fakt na adres mailowy sklepu: gromart.pl@gmail.com
  10. W przypadku, stwierdzenia, że zakupiony towar posiada wady lub jest uszkodzony, należy zgłosić reklamację niezwłocznie po jej stwierdzeniu na adres mailowy sklepu.
  11. Sklep ustosunkowuje się do żądań klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zgłoszenia niezgodności towaru.
  12. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta klient ma prawo zrezygnować z zakupionego w sklepie internetowym towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Towar należy w przeciągu kolejnych 14 dni odesłać do sklepu. Nie dotyczy produktów personalizowanych, robionych na zamówienie oraz zakupów firma – firma.
  13. Brak wpływu należności za zamówienie, w terminie 7 dni od daty potwierdzenia zamówienia, skutkuje anulowaniem zamówienia.
  14. Koszt odesłania produktów w przypadku rezygnacji bez podania przyczyny ponosi klient zgodnie z cennikiem dostępnym na stronie poczty polskiej. Sklep nie przyjmuje zwrotów za pobraniem oraz zwracanych inną metodą przesyłki niż pocztą polską lub przesyłką kurierską.