Odstąpienie od umowy
- Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy można odstąpić, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: gromart.pl@gmail.com. - Zwracaną rzecz należy odesłać na adres sklepu: Głębocka 94 lok. 53, 03-287 Warszawa, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło odstąpienie od umowy. Czas na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni.
Zwracany przedmiot powinien zostać odesłany w miarę możliwości w orginalnym opakowaniu lub w opakowaniu zastępczym, gwarantującym jego bezpieczny transport. - Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik.
- Dokonana przez konsumenta płatność za przedmiot zostanie zwrócona niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- Sklep może wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem zakupu jest rzecz personalizowana lub wyprodukowana według specyfikacji konsumenta.
Reklamacje
- W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy, konsument ma prawo reklamować go w oparciu o rękojmię.
- Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: gromart.pl@gmail.com lub drogą pocztową na adres: ul. Głębocka 94 lok. 53, 03-287 Warszawa.
- W związku z wadą konsument może żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
- lub złożyć oświadczenie o:
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
- Co do zasady reklamację można zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
- Reklamacji nie podlegają wady i uszkodzenia mechaniczne.
- Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep zgłoszenia reklamacyjnego.’